Teatrul de Comedie



Mass Media
Numitorul comun

Răzvana Niță - Revista Teatrală Radio

Nadiana Sălăgean, Alexandru Ion şi Marius Florea Vizante se află în faţa unei incontestabile performanţe, abil şi convingător gândită – în detalii semnificative – de către Vlad Zamfirescu, un regizor care nu încarcă, ci este mai degrabă un coordonator de joc. Nu are orgolii demiurgice, nu inventează situaţii, ci descoperă nuanţe şi exploatează artistic resursele dramatice şi interpretative. Nimic parazitar, excesiv sau nepotrivit. ”Numitorul comun” este un spectacol echilibrat, reconfortant şi muncit serios. ...citeste mai departe



Nicolae Prelipceanu - Teatrul azi

În persoana lui Eugene îl avem pe Marius Florea Vizante, cunoscut pentru valen¬ţele lui comice, care poate face comedie dintr-o simplă mişcare din cap, sau o arun¬care a şalului (la modă, nu-i aşa?) peste umăr, sau o privire spre asociata sa, care devine, pe parcursul întregii situaţii duşmana lui, după ce aflăm că, de fapt... Dar asta o să aflaţi acolo, pe loc, dacă o să vă duceţi la spectacol. Teatrul azi, nr. 1-2, 2018 ...citeste mai departe




Numitorul comun
de Alexandru Popa

Data premierei: 19 octombrie 2017
Durata spectacolului: 1h30 (fără pauză)

regia Vlad Zamfirescu
scenografia și costumele Cristina Florea & Georgiana Stoica
asistent regie Oana Popescu

Spectacol interzis copiilor cu vârsta sub 14 ani!

 

„M-am întrebat dacă nu cumva distanța dintre cine suntem și cine am putea fi, într-un context capabil să ne forțeze limitele, rămâne mereu constantă, oricât de diferiți ne-am ști. Pentru că n-am știut să răspund la întrebare, am hotărât să las la o parte dilemele de revistă glossy și să scriu un text despre un interviu de angajare.”
Alexandru Popa

„Cred că, dincolo de consistenta încărcătura comică și de forța unor teme care, poate, ne vor ajuta să ne confruntăm tabuuri mai noi sau mai vechi, numitorul comun creează un univers viu, original, autentic. Un univers care, deși limitat la un spațiu concret foarte restrâns, sper să se poată extinde în mintea și emoția spectatorului, dinspre copilărie spre maturitate, între simpatie și adversitate, de la confortul situațiilor familiare către neliniștea indusă de neprevăzut.”
Vlad Zamfirescu